Az új Camaro kabrió változata 91 kg-mal könnyebb az 1,9 tonnás elődjénél, de a Chevrolet szerint így is merevebb a felépítménye. Zaj és hőszigetelő rétegekkel is ellátták az elektrohidraulikus működtetésű vászontetőt, így a Chevrolet szerint zárt állapotban az utastér ugyanolyan halk, mint a kupéban.
A teljesen automatikus tető 48 km/h-ig mozgatható, illetve álló helyzetben távirányítással is működtethető, amivel nagy sikert lehet majd aratni a szomszédok körében.
Nem meglepő módon a kupé motorjaival készül a nyitott Camaro is: az alapot négyhengeres, 275 lóerős kétliteres turbó jelenti, a kínálat közepén a 335 lóerős, 3,7 literes V6-os található, a legnagyobb élményt pedig minden bizonnyal az SS csúcsváltozat 455 lóerős, 6,2-es V8-asa jelenti majd, amelynek hangja meghatározó élményt nyújthat kabriózás közben.