Az elődökhöz hasonlóan a 488 GTB sem kerülhette el sorsát, immár nyitott kivitel is készül belőle, a playboyok nagy örömére. Alaposan átdolgozták a 458 Italia alapaira éplő sportkocsit, a módosított karosszéria mellett a fő újdonság a turbómotor megjelenése.
A 488-as kupé változatból már ismert, 3,9 literes, dupla feltöltős V8-as as itt is 660 lóerőre képes, így 0-100-ra csupán 3 másodpercig tart a gyorsulás, és a 200-at is elérhetjük 8,7 másodpercen belül.
A kabin feletti keménytető az olasz gyártó szerint 25 kilogrammal könnyebb, mintha klasszikus vászon lenne, ráadásul akár 14 másodperc alatt fel- és lenyitható. Ügyeltek arra is, hogy a zárt kivitelhez képest ne változzon a karosszéria torziós merevsége, az előd 458 Spyder-hez képest 23%-os növekedést értek el, ehhez speciális alumínium ötvözeteket alkalmaztak.
A 488 Spyder saját tömege csupán 1420 kg, ami 50 kg többletet jelent a kupéhoz képest, viszont 10 kilóval könnyebb elődjénél. Az ülések mögötti két púp (melyek egyben bukókeretként is funkcionálnak) között egy három állású, elektromosan mozgatható üveg gondoskodik róla, hogy ne legyen szélvihar az utastérben - teljesen leengedve szűrődik be igazán a V8-as középmotor üvöltése az utastérbe.
Élőben először ősszel, a Frankfurti Autókiállításon lehet megcsodálni a Ferrari 488 Spydert, az árról egyelőre nem nyilatkoztak a maranellóiak. Külön érdekessége, hogy a műszerfal jobb oldalába beépített kijelzőn az utas is látja, mennyivel száguld épp pontosan a sofőr.