A Lexus ausztráliai képviselete egy igazán érdekes tanulmányt mutatott be. A lényeg nem maga az autó, noha az RC F sportkupé önmagában is figyelemre méltó jelenség, mivel az orrában egy ötliteres, kihegyezett V8-as szívómotor dohog, hátul pedig aktív differenciálmű variálja a nyomatékot a kerekek között.
Ennek a példánynak viszont a foszforeszkáló fényezés jelenti az igazi különlegességét, ugyanis a motorháztető és a két oldalajtó a vezető pulzusának ritmusára pulzál. Ez úgy lehetséges, hogy a karosszériaelemek elektrosztatikus töltése a szívveréstől függően változik, aminek hatására a foszforeszkáló fényezés hol erősebben, hol gyengébben világít.
Elképzelhető, hogy a közeljövőben a tuningautóknál elterjed majd ez a megoldás, de arra is kíváncsiak lennénk, hogy a rendőrség mit szólna hozzá.