A hatvanas-hetvenes években még az utcakép része volt a sok oldalkocsis motor, és csak akkor kezdtek eltűnni, amikor tömegesen elterjedtek a Moszkvicsok, Skodák, Wartburgok. Ma viszont hobbijárműként egészen különleges élményt nyújt egy-egy Jawa-, Ural- vagy MZ-fogat, és persze a találkozóik is különlegesek.
Kiskunfélegyházán egy jó motoros rendezvényhez méltóan a koncertek sem maradnak el, a három nap alatt Alma együttesen keresztül az amerikai Lord Bishopig mindenki megtalálja a zenei ízlésének megfelelőt.
A motorok mellett a szocialista autóipar egyik ékköve, a Trabant is megjelenik, méghozzá, nem is akárhogy. A szervezők egy Trabi-rodeóval igyekeznek még emlékezetesebbé tenni a régió legnagyobbjának ígért találkozót, amelynek igazi sztárjai természetesen ez egykor Vácon, a vízibuszokkal együtt gyártott Duna oldalkocsik lesznek. Egy szépen felújított, Pannónia motor mellé kapcsolt példányt korábban ki is próbáltunk, a cikket erre a linkre kattintva éri el.