A Veyron utódja még bőven tesztelés alatt van, addig viszont valamivel fel kell hívnia a közönség figyelmét a Bugattinak. Erre pont tökéletes alany a Vision Gran Turismo (VGT), amely teljes fizikai valóságában is megmutatta magát. Ráadásul ez a koncepció már előrevetíti a Veyront leváltó utód stílusát.
A VGT alapvetően ismerős látvány, azonban óriási első spoilert, agresszív lökhárítót és vékony LED fényszórókat kapott, aztán ott a spéci hűtőcsatornás első sárvédő, az ajtók mögötti pengeszerűen kiálló ív, na meg az óriási, kiemelkedő hátsó szárny. A kéttónusú kék-fekete fényezéssel a tervezők a Type 57 G Tank előtt tisztelegnek, ez a típus nyerte 1937-ben a Le Mans-i 24 órás versenyt.
A többi Gran Turismo autóval szemben a Vision Gran Turismo teljesen valóságos,
a műszaki jellemzők mind életszerűek és megvalósíthatók.
Ehhez viszont a tervezők és mérnökök hat hónapnyi kemény munkájára volt szükség. Achim Anscheidt, a Bugatti tervező főmérnökének nyilatkozata szerint a Gran Turismo koncepció egyes részei valóban eltúlzottak, de igyekszik kitolni a teljesítményhatárokat és formailag világos irányt mutat a jövő Bugatti modelljei számára.
A belső térben bőr és velúr kárpitozás, matt és kék szénszálas dekorelemek találhatók. A kormánykeréken lévő kijelző a jármű adatait mutatja, míg a kormányoszlopra helyezett másik a kívülre szerelt
három kamera képét egyesítve ad áttekintést a vezetőnek.
Nem igazán esett szó műszaki paraméterekről, de annyit azért elárultak, hogy a VGT-t egy W16-os motor hajtja, a virtuális Le Mans pályán pedig bizonyos szakaszokon a 400 km/h is elérhető vele.