Nyilván a Bugattitól függetlenül, de a koreai Hyundai is úgy gondolta, a Frankfurti Autószalon ideális terep arra, hogy a Gran Turismo konzoljátékhoz megálmodott autót megépítsék a valóságban is. Azonban az olaszokkal ellentétben az N 2025 kevésbé áll a realitás talaján.
Már az extrém, Batmobilra vagy Le Mans versenyautóra hasonlító külseje is eltér minden, a márkától eddig látottaktól, a tömege pedig nem éri el az egy tonnát. A hajtás nem kevésbé ínyenc, az elsődleges energiaforrás egy-egy üzemanyagcella, vagis hidrogénnel kell tankolni az autót (e téren a koreai cég világelsőként szerzett kisszériás gyártási tapasztalatokat az ix35-tel).
A fékesi enegriát szuperkondenzátor tárolja, ami egy-egy intenzív gyorsításhoz 201 lóerőt ad hozzá. Így az együttes rendszerteljesítmény eléri a 884 lóerőt, ami igen komoly menetteljesítményeket sejtet, konkrét adatokat azonban nem adtak meg.
Minden kerékben önálló villanymotor dolgozik, ezzel az összkerékhajtás is adott. Az elképzelések szerint az N 2025 az első nagykövete a későbbiekben érkező Hyundai N almárkának. Ide olyan nagyteljesítményű modellek tartoznak majd, amelyek bemutatják a gyártó szakértelmét és a magas szintű mérnöki munkát.