Műanyag betétek, álspoilerek, takaróponyvák, különféle idomok, matricázás, ideiglenes lámpák, ez csak néhány abból a kelléktárból, amelyeket a prototípusok tesztelésénél használnak. De van olyan, hogy ennél egyszerűbb megoldások is célra vezetnek.
Indiában fotózták le az ott Renault márkanéven futó Duster új, ráncfelvarrott változatát, és a meglepetés akkor jött, amikor a parkoló autó belső tere került a fényképező lencséje elé. A műszerfal nagy részét szemeteszsákhoz hasonló takarófólia borította, a váltónál pedig elképesztő megoldást alkalmaztak: újságpapírból készült harangot húztak a karra, ami tulajdonképpen filléres és kreatív megoldás.
Nem véletlen a titkolózás,
a papírcsákó alatt a helyi piacra külön fejlesztett hatfokozatú EDC duplakuplungos automata bújik meg.
Ez nem azonos a már bejelentett, Európába szánt ötfokozatú Dacia Easy-R-rel, ami egy olcsóbb, egykuplungos robotváltó.
Az indiai Duster nem csak a jobb oldalon lévő kormányban különbözik az európai változattól. Helyi információk szerint a luxusváltozat a már említett duplakuplungos váltóval lesz kapható, 110 lóerős 1,5 literes dízelell, alapáron első-, felárért pedig összkerékhajtással. Gyengébb dCi-motort és 1,6-os benzinest is lehet választani.