Külsőleg gyakorlatilag nem lehet megkülönböztetni a 2016-os modellévű RC Coupét a korábbitól. A hatalmas, homokóra formájú hűtőrács, az L-alakú ledes menetfényés a sok merész ív mind megmaradt. Érkezett viszont egy új, fehér gyöngyház fényezés, valamint az F Sport kivitelnél kérhetünk narancsszínű féknyergeket is.
Bekerült a Lexus Enform Service Connect nevű szolgáltatás, melynek lényege, hogy a tulajdonosok egy mobilalkalmazás segítségével lekérdezhetik a jármű számos adatát, egyelőre csak iOS-en. Kicsit bátrabbak voltak a mérnökök a motorháztető alatt, ott ugyanis egy új alapmotor bukkant fel. Az NX, majd a műszaki alapokat adó IS szedán megújulásakor bemutatott 200t erőforrás ide is bekerült.
A kétliteres, négyhengeres és turbós benzines 241 lóerőt és 349 Nm-t továbbít a hátsó kerekek felé. Ezt a kivitelt csak nyolcfokozatú automatával lehet kérni. Akinek ez nem megfelelő, választhatja az RC 300h-ban lévő 2,5 literes benzin-hibrid hajtást vagy az RC 350-es 3,5 literes V6-osát, utóbbinál 318 lóerővel és 318 Nm-el gazdálkodhatunk.
A legdurvább gyári kupé továbbra is az RC F, ebben egy ötliteres V8-as tombol, 477 lóerővel és 531 Nm-es nyomatékkal gyötri a hátsó kerekeket. Nem árt felkötnie a nadrágot a BMW M4-tulajoknak, ha tartani akarják vele a lépést, bár nemsokára abból is elkészül a főleg pályára szánt, 431 helyett 465 lóerős GTS változat.