Kívül a legszembetűnőbben az orr-rész változott, ahol a kisebbik IS és az NX,RX SUV-okhoz illeszkedő, feltűnő és agresszív "predator" arcot alakítottak ki. A homokóra formájú hűtőrács maradt, viszont áttervezett lökhárítót, szűkebbre vágott fényszórót és LED-es fényszórókat kapott a felső-középkategóriás luxusautó.
Hátulról is a lámpa változott, ami már szintén csak LED-eket tartalmaz, valamint kicsit hozzányúltak a lökhárítóhoz is. A legényegesebb újítást a motorháztető alatt kell keresnünk, ugyanis megjelent a kínálatban a GS 200t. Ebben egy kétliteres, turbós négyhengeres benzinmotor dolgozik, amelynek 245 lóereje és 349 Nm-es nyomatéka egy nyolcfokozatú automatikus váltón keresztül jut el a hátsó kerekekhez. A GS 200t a gyártó szerint 7,9 litert fogyaszt átlagosan.
A korábban is meglévő GS 350-ben lévő V6-ost is finomhangolták, a teljesítményen 317 lóerőre nőtt és ebben is a nyolcfokozatú váltó dolgozik.
A GS 450h hibrid verzió hajtáslánca nem változott, 345 lóerős, és fokozatmentes CVT váltója van. Belül nagyobb kijelzők és modernebb fedélzeti rendszerek jelzik az újdonságot. A 2016-os modellévű GS-hez számos új külső és belső szín választható, továbbá alumínium vagy fa díszítőelemek is kérhetők a műszerfalra.