A finoman szólva is futurisztikus kinézetű FCV Plus szögletes karosszériáján több érdekességet is talál az ember. Például a teljesen a sarkokba tolt kerekeket, amivel a lehető legjobb helykihasználást érték el. Elöl-hátul világítanak a kerekek, a hátsókat burkolták a kisebb légellenállás érdekében.
Az utastér a hatalmas üvegbúra alatti terület, a menetadatokat kivetítő szélvédő nagyon mélyről indul és egészen a hátsó ülésekig, amivel elérték, hogy a bent ülők 360 fokos kilátásban gyönyörködhessenek. Maguk az ajtók szintén üvegből vannak, úgyhogy gyakorlatilag teljesen átlátni az egész utastéren.
Használat után a vezetőülés előrecsúszik egy sínen, és a padlóba hajtogatja magát, ráadásul úgy, hogy közben a kormányt is bekebelezi.
Műszaki adatokról a Toyota nem nyilatkozott, de annyit elárultak, hogy üzemanyagcellás az autó, a hajtást a kerekekbe épített villanymotorokat végzik.
Külső hidrogéntartályra kötve az FCV Plus képes az előállított elektromos energiát visszatáplálni a hálózatba. Amikor nem használják az autót, akkor a közösségi árammegosztó parkolóban hagyva energiát termel a város számára, tehát akkor is hasznát látja a társadalom, ha épp nem szállít senkit sem.