Szimplán csak UUV, azaz Ultimate Utility Vehicle az autó neve, amely több, jelenleg is forgalmazott típusból lett összeépítve. Az alapot az amerikai piacon árult Tacoma terepjáró alváza adja, amire a Sienna buszlimuzin karosszériáját építették rá, de persze szinte semmi sem maradt szériakivitelű. A 4x4-es hajtás önmagában még kevés lenne a kemény terepre, úgyhogy a speciális futómű 38 centis rugóutakkal és 22 colos felnikre húzott terepgumikkal dolgozik.
A matt feketére fényezett külső sem maradt változatlan, az első-hátsó lökhárítók egyediek, a kerékjárati ívek is megerősített védelmet kaptak a felcsapódó kavicsok ellen. Hátul meghagyták a tolóajtókat, de az első ajtók fordítva, elölről nyithatók, ilyet se sűrűn látni normál autókon. Belül is komoly felszereltség várja az utasokat, akad itt TracVision mobil műholdas TV-vevő, WiFi alapú internet, USB csatlakozások, 17 colos monitor és egy 60 colos Sony LED tévé is. A hangélményről 2500 wattos JBL rendszer gondoskodik, az úttalan utakon egy Flir M-324xp típusú éjjellátó kamera segítségével keresheti a sofőr a megfelelő irányt, aki ráadásul HD-ben rögzítheti is a terepjárást.
Összesen nyolc példányt építettek az autóból az “Egyre Jobb Expedíció” számára, amelynek célja, hogy lelkesítse a Toyota világszerte dolgozó 330 ezer alkalmazottját a minél jobb járművek megalkotásában. Ez a Sienna alapú példány az észak-amerikai területen tesz meg több mint 16,5 ezer mérföldet (kb. 26,5 ezer km). Az autó egyik hátsó ülésén a Toyota mérnöke minden paramétert rögzít az utazás során, az információkat pedig közvetlenül az autógyártó központjába továbbítják. A SEMA Tuning Show után a speciális UUV autó folytatja útját Kanada és Alaszka felé.