A Tata peches marketingesei nem tudhatták, hogy pont akkor lesz világhisztéria a Zika-vírus miatt, amikor bemutatják a Zica névre keresztelt kisautójukat. Az autóipari folyamatokhoz igazodva jó előre döntöttek a névről, a standot is lefoglalták az Új-Delhiben rendezett Auto Expóra, összeállították a katalógusokat, aztán a leleplezés után jöhetett a kínos mosolygás.
Noha a premierig már képtelenség lett volna új nevet találni az autónak, a Tata ígéretet tett arra, hogy a vírus miatt hamarosan új elnevezést keres. Ez eltarthat pár hétig - egy névről nem is olyan könnyű dönteni.
A Zicával egyébként a fiatalabb vásárlókat célozták meg, indiai, brit és olasz dizájnerek közösen dolgoztak rajta. 1,2 literes, 85 lóerős benzinmotorral és 1,05 literes, 70 lóerős dízellel lesz kapható.