Lassan 23 éve annak, hogy a Rába sokáig tervezett, de végül használaton kívüli csarnokában megkezdődött az Audi-motorok gyártása, azóta pedig a Skodától a Lamborghiniig a VW-konszern megannyi autójában győri szív dobog.
A hazai járműipar szempontjából másik legfontosabb mérföldkőhöz 1998-ban érkezünk, amikor megkezdődött a gömbölyded TT sportkocsik összeszerelése. Ahogy teltek az évek, úgy lett
egyre nagyobb a helyben vagy magyar beszállítóknál készülő alkatrészek aránya,
mára pedig az TT és A3 Limousine, Cabrio modelleknél az autógyártás teljes folyamata az Audi Hungáriánál valósul meg, innen exportálják őket a világ minden tájára.
Hogyan készül? - videósorozatunk első autós adásában bemutatjuk a gigantikus présgépek munkáját, a hegesztőrobotok bámulatos mozgását és a karosszériagyár többi érdekességét, a folyamatok közt pedig a helyi mérnökök segítenek eligazodni. Nézze velünk a Made in Hungary típustáblás kocsik születését!