A WTCC-s szerepléssel elsősorban európai piaci jelenlétét akarta erősíteni a Honda, az ezzel járó kompromisszum volt, hogy a Civic ötajtós változatából készült a versenyautó. A ferde hátú kialakítás azonban finoman szólva sem előnyös aerodinamikai szempontból, ez állandó hátrányt jelent Michelisz Norbert és csapattársai számára.
Mostantól minden adott azonban ahhoz, hogy a Honda klasszikus négyajtós karosszériával készítsen versenyautót: a Párizsi Autószalonon bemutatkozott a Civic négyajtós változata, Európában is kapható lesz a szedán.
Nem véletlenül emlékeztet nagyon erősen az amerikai változatra, gyakorlatilag teljes mértékben megegyezik vele, csak az indexburák színe különbözik. A négyajtós Civic a Honda törökországi gyárában készül majd.
Míg az új ötajtós Civic két benzines turbómotorral, a négyajtós kezdetben csak az 1,5 literessel lesz kapható, teljesítménye 182 lóerő. Hatfokozatú manuális vagy fokozatmentes CVT-váltóval kérhető.