Sajnos nincs esély arra, hogy a Duster Extreme egyszer sorozatgyártásba kerüljön, pedig a hatalmas terepgumikkal, emelt futóművel, módosított lökhárítókkal, tetőre szerelt LED lámpasorral szerelt terepjáró elképesztően jól néz ki, és valószínűleg kemény terepen sem vallana szégyent.
Még egy csörlőt is felszereltek az első lökhárítóra, ami nem csak a látványt javítja, de a kampós kábel segítségével olyan helyekről is ki tud jönni az autó, amire saját erejéből képtelen lenne.
A belső teret zongoralakk-fekete betétekkel, speciális ülésekkel és piros díszítésekkel dobták fel, az első utas előtt műszerfalba nyomott Extreme felirat látható. Ugyanaz a kétliteres, 148 lóerős, benzinnel és etanollal is működő szívómotor hajtja a tanulmányt, ami a Brazíliában kapható szériaváltozatot.
A másik tanulmányautó a Sandero sportváltozatának, a nálunk szintén nem kapható RS-nek a Grand Prix fantázianevű változata. A 150 lóerős kettős üzemű motorral hajtott hot hatch színei a Renault F1-es csapatának régi arany-fekete festésével mutatnak hasonlóságot.