Az 5,7 méter hosszú, és 2,1 méter széles Cabriolet 6 tanulmány azért készült, hogy megmutassa, milyen formanyelvet várhatunk a közeljövő Maybachjaitól, amelyek már nem csak a Mercedes S-osztály fényűző változatai, hanem önálló modellek lesznek.
Az új kabrió nem a helykihasználás bajnoka, mivel csak két ülést alakítottak ki benne, azok viszont fejedelmi kényelmet nyújtanak az utasoknak.
A karosszéria arányait a 40-es 50-es évek luxusautói inspirálták, az ülések a kocsi közepe mögött, a hátsó keréknél vannak, a két irányba nyíló motorháztető így közel három méteres lehetett.
Vászontető véd az időjárás viszontagságaitól,
a tető anyagába aranyat is beleszőttek.
Belül a klasszikus formákat a legmodernebb infotainment rendszerekkel keverték. A hatalmas kerekek 24 colosak, a lámpák elöl LED-esek, hátul OLED-esek, a Maybach fara hajókra emlékeztet.
A lenyűgöző formájú kabriót a Mercedes-AMG SLS Electric Drive-ból kölcsönvett négy kompakt villanymotor hajtja,
az összteljesítmény eléri a 750 lóerőt.
A számítógépes szimulációk szerint a Maybach kabriója 4 másodperc alatt gyorsulna fel 100 km/órára, a végsebessége pedig jóval nagyobb lehetne, mint az elektronikusan leszabályozott 250 km/óra.
A padlóba rejtett lítium-ion akkumulátorral a Mercedes szerint 500 kilométeres hatótáv sem elképzelhetetlen. Ha lemerült az akkumulátor, a 350 kW-os gyorstöltővel mindössze 5 perc alatt 100 kilométeres hatótáv nyerhető.