150 éves ezüstékszer-gyártót ünnepel a Maybach azzal, hogy lemásolt egy 85 éves jachtot
Ünnepel a Robbe & Berking nevű ezüstékszer-gyártó, amiből a 2002 óta partner autógyártó is kiveszi a részét.
![](https://cdn.origo.hu/2024/07/ZfAPPXyR7RHhSzpRFmHFkW8gSGGlzvxsqi4K5qVS-Ok/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzUzZjg4ODRiNDM2ODRhNGVhYTllOWQwZjE5YWUxYjBk.webp)
Ünnepel a Robbe & Berking nevű ezüstékszer-gyártó, amiből a 2002 óta partner autógyártó is kiveszi a részét.
A Maybach luxusmárka megmutatja a világnak, hogyan is néz ki egy valódi terepkupé.
Képes vádlimasszírozásra, a rugózását a burkolathoz igazítja, a lámpáival ábrákat vetít.
Az új Maybach képes vádli-masszírozásra és önvezetésre, a burkolathoz igazítja a rugózását, a lámpáival ábrákat vetít az útra, és 18 légzsákja van.
A Bentley Bentayga és a Rolls-Royce Cullinan vetélytársa a Mercedes-Benz GLS-en alapul.
Az elképesztő formájú vászontetős Maybach 5,7 méter hosszú, de csak két ülése van.
A Maybach almárka kétajtós tanulmánya jóval hosszabb az S-osztálynál is.
Az ólomsúlyú luxusautó kicsit nagyobb falat volt a szokásosnál.
A 140 milliós autóban már 600 ezer km után motort kellett cserélni.