Dr. Enrico De Lorenzi az igazgatói poszton Dr. Wolf Károlyt váltja, aki továbbra is marad az OSE kötelékében és a továbbiakban egy speciális projekten dolgozik. De Lorenzi olasz állampolgár, 55 éves, nős és két nagykorú gyermeke van. Közgazdász végzettségű, Master diplomáját marketing és üzleti menedzsment témában szerezte.
25 éve dolgozik az autóiparban, először Olaszországban a Nissannál kezdte, a Fiatnál folytatta és 2005-ben csatlakozott az Opelhez. 2007 és 2010 között az Opel görögországi szervezetét vezette, 2010-től mostanáig az Opel Spanyolország vezérigazgatója volt. A múlt hónapban vette át az Opel Southeast Europe irányítását.
Az Opel Southeast Europe a magyarországi Opel szervezet bázisán 1997-ben jött létre és akkor az elnevezés pontosan takarta a régiót, amelyet lefedett. Azóta sokféle változáson ment át az OSE, a szervezethez tartozó országok száma bővült és ma már a Baltikumtól Csehországig és Szlovákiáig összesen
14 ország tevékenységét irányítja, budaörsi központtal.
Magyarországon az év első nyolc hónapjában 7.315 Opel talált gazdára, ezzel az Opel mind összértékesítésben, mind pedig a személyautó piacon a harmadik helyen áll. Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója az értékesítés erősödését várja a kibővülő és jelentősen megújult modellpalettától.
Az idén nyár elején előbb az új Insignia mutatkozott be itthon,
az új szabadidő autónk, a Crossland X hivatalos nyitánya pedig a szeptember 22-től, péntektől induló országos nyitott hétvége keretében most következik" - nyilatkozta az ügyvezető igazgató.
Magyarországon az Insigniából már 566 az értékesített, illetve megrendelt autók száma, míg a hivatalosan csak most induló Crossland X-ből eddig 653 a megrendelések száma. "A legnagyobb ütemben növekvő SUV szegmensbe rövidesen érkezik a Mokka X és a Crossland X mellé az utóbbi nagytestvére, a Frankfurti Autószalonon bemutatott Grandland X, arra számítunk tehát, hogy már az idén, de elsősorban jövőre az új modelpaletta nagyban hozzájárul az Opel magyarországi sikereihez."
Mint közismert, a GM-től a Peugeot-Citroen konszern vásárolta meg az Opelt, ami hosszú távon átszervezésekkel jár. A gyárakkal kapcsolatban még nem született döntés, így Szentgotthárd ügye is nyitott kérdés még - igaz, ott nem autók, hanem motorok készülnek. Az Opel Southeast vezetősége leszögezte, a magyar üzem korszerű, nagy és költséghatékony.