Az Ikarus 256-os nemcsak itthon volt népszerű típus: az egykori Szovjetunió (később FÁK) tagállamaiba 1974 és 2002 között közel 16 ezer példányt szállítottak, ezek döntő többségét a nyolcvanas években.
A 256-osok lassan teljesen kikopnak az utakról, ezért kellemes meglepetés, hogy
előkerült egy 1991-es gyártású példány, amelynek állítólag egyetlen egy komolyabb útja volt: amikor Magyarországról kiment Oroszországba
- írta az Iho.hu. Így a futásteljesítménye rendkívül alacsony, mindössze 2900 kilométer. Miután elvileg nem volt használatban, minden eredeti rajta – beleértve a gumikat is –, az üléseken pedig még mindig rajta van a gyári fólia.
Aki esetleg elgondolkodna a megvásárlásán, annak mélyen a zsebébe kell nyúlni:
15 millió rubelt, vagyis jelenlegi árfolyamon körülbelül 63,6 millió forintot kér érte az eladó.