Mióta Subaruról Fordra váltott Ken Block, sorban készíti az izgalmasabbnál izgalmasabb, személyre szabott tuningautókat a kék oválos márka jelenlegi és múltbeli kínálatából. Az elmúlt években olyan autók készültek az amerikai raliversenyző irányítása alatt, mint a 600 lóerős ralikrossz Fiesta, a modernizált Escort RS Cosworth raliautó, a 927 lóerős Hoonitruck (amely az 1977-es F-150 pickupból készült), a 338 lóerős mk2-es Escort RS, vagy a több mint 700 lóerős RS 200. Ezek közül is kiemelkedik azonban az 1965-ös Mustang karosszériáját viselő Hoonicorn V2, amelyet egy ikerturbós, 6,7 literes, 1400 lóerős V8-as motor hajt, mind a négy keréken keresztül.
Block egyelőre még csak számítógépes grafikákon létező, Hoonifox névre hallgató következő autója szintén egy Mustangra épül, de nem az első, hanem az 1978 és 1993 között gyártott harmadik, „Foxbody" generációra, amelyből árad a 80-as évek hangulata.
Ez a típus arról volt nevezetes, hogy a második olajválság miatt ebben dolgoztak a Mustang-szériák valaha volt leggyengébb motorjai: nehéz elhinni, de kapható volt 86 lóerős 2,3-as négyhengeressel, 89 lóerős 3,3 literes sorhatossal, és 4,2 literes, 120 lóerős V8-assal is. Block természetesen nem ilyen motort álmodott a saját verziójába, a legvalószínűbb, hogy a Hoonicorn V2-ből ismert 6,7 literes V8-ast építteti majd be, körülbelül 850 lóerővel.
A Hoonifox formatervezője az az Ash Thorp, aki a jövőre érkező új Batman film Batmobilját is tervezte. Nem csak a Hoonicornból, de a Foxbody Mustang DTM verziójából is merített ötleteket az autóhoz, amely a brutális karosszéria-szélesítésekkel meglehetősen agresszív megjelenésű lett. Jó esély van arra, hogy Block és csapata valóban megépíti majd a Hoonifoxot a Ford segítségével, és ha valóban így lesz, akkor ez az autó szerepelhet a következő, Miami-ban forgatott, Miami Vice-témájú Gymkhana videóban.