Bár a hivatalos világpremier csak június 30-án lesz, a Citroën úgy döntött, hogy nem vár tovább, és kiteszi a világhálóra az új C4 képeit. A gyár szerint
a vásárlói igények miatt lett magas építésű, SUV-jellegű
az új kompakt, amely egyszerre váltja a kínálatban a 2018-ig gyártott C4-est és a még mindig gyártásban lévő, crossoveres stílusú C4 Cactust.
Az új C4-hez felárért sem lesz összkerékhajtás,
lesz viszont tisztán elektromos verzió
a hagyományos benzinesek és dízelek mellett. A zöld rendszámos ë-C4 valószínűleg a Peugeot e-2008 136 lóerős hajtásláncát kapja meg az 50 kWh-s akkumulátorral, amivel a hatótávolsága több mint 300 km lehet.
Az új C4 is a Citroën Advanced Comfort program jegyében készült, vagyis
a fejlesztésnél a kényelem elsőbbséget élvezett
minden más tulajdonsággal, de főleg a sportossággal szemben. Ezért kapott például a futómű progresszív hidraulikus ütközőelemeket, amelyek a nagy úthibákon sem ütnek fel, ezért kivételesen puhák és nagyok az ülések, és ezért jelenik meg egy első utast szolgáló világújdonság is benne, amelyről azonban csak a hónap végi világpremieren árulnak majd el többet.
Az új C4 2021 elején érkezik majd meg a kereskedésekbe,
várhatóan drágább lesz, mint a kisautó-technikára épített, egyszerű kivitelezésű C4 Cactus.
Az elektromos ë-C4 egy lesz a hat villanymotoros Citroën közül, ami a következő 12 hónapban érkezik. Ezek közé tartozik a C5 Aircross plug-in hibrid, az Ami mopedautó, és három kishaszonjármű/buszlimuzin is, beleértve a nemrég bejelentett ë-Spacetourert.