A 4,64 méter hosszú és 2,73 méter tengelytávú kombi hossza 57, és tengelytávja 59 mm-rel múlja felül az ötajtósét, így nem csak a csomagtartó, de
a hátsó láb- és fejtér is tágasabb benne.
Ez jó hír, mert így sikerült orvosolni az ötajtós legnagyobb gyengeségét, a szűkös hátsó térkínálatot.
A csomagtartó 608 literes (ötajtós: 422 l),
ami a 40:20:40 arányban osztott hátsó üléstámlák előre döntésével több, mint 1,634 literre növelhető, ráadásul sík padlóval. A plug-in hibrid változatok lítium-ionos akkuját a csomagtérpadló alá építik be, ezért azokban 60 literrel kisebb hely áll rendelkezésre.
Praktikus részlet, hogy a takarórolónak a padló mindkét pozíciójában marad hely a csomagtartó aljában, és, hogy a defektjavító készletet az utastérből is el lehet érni (így szükség esetén nem kell kipakolni az útra a csomagokat).
Az Astra Sports Tourer már értékesítése kezdetétől (ami 2022 nyarára tehető) kétféle plug-in hibrid hajtáslánccal is elérhető lesz, hasonlóan az ötajtóshoz.
A várhatóan majd 13-14 millió forintba kerülő villamosított, zöld rendszámos hajtások (180 és 225 lóerő) mellett az új Astra Sports Tourer olcsóbb benzin- és dízelmotorokkal is elérhető lesz, a tisztán belső égésű hajtásláncok teljesítménykínálata csak 110-130 lóerőig terjed.