Kínában egyre népszerűbbek az elektromos hajtású autók, a helyi gyártók pedig számtalan modellt kínálnak a vevőknek.
A NIO a Tesla Model S komoly kihívójának szánt új szedánt
mutatott be ET7 néven.
A kínaiak érdekesen árazták be az autót: létezik egy ár akkumulátorok nélkül (ezeket lízingelni lehet), illetve akkumulátorokkal is. Utóbbi legkevesebb 448 ezer jüan, ami
átszámítva 20 millió forint körüli árat jelent.
Az autóból nem spóroltak ki semmit: üvegtetőtől kezdve a fűtött/szellőztetett masszázsüléseken át a 23 hangszórós audiórendszeren minden létező extrát belezsúfoltak az ET7-be, amely akkumulátorcsomagtól függően
akár 1000 kilométeres hatótávolságra is képes egy feltöltéssel.
Ezt a hatótávot a 150 kWh-s akkupakkal ígéri a gyártó, míg az alap 70 kWh-s akkumulátor 500 kilométert biztosít egy feltöltéssel. A 653 lóerős autó 3,9 másodperc alatt gyorsul százas tempóra, a legnagyobb nyomatéka 850 Nm.