Turbós hibridként feltépi az aszfaltot, de akár zöld rendszámmal is kérhető - Lexus RX menetpróba

Lexus RX
Vágólapra másolva!
Kipróbáltuk Amerika kedvenc luxus SUV-jának új generációját, amely háromféle hibrid hajtásával minden kérdésre megadja a választ.
Vágólapra másolva!
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Lexus RX
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,

A Lexus RX a legfontosabb piacán, az Egyesült Államokban évek óta toronymagasan vezeti kategóriája eladásait, még a második helyezett BMW X5-nél is másfélszer többet vettek belőle tavaly, pedig akkor már kifutó, öreg modellnek számított a negyedik generációja. Globálisan is

a Toyota prémiummárkájának legnépszerűbb modellje,

az eladások ötödét adja, 24 év alatt már 3,5 millió fogyott belőle, ebből 300 ezer Európában.

Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Lexus RX
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,

Sokáig a takarékos benzines hibrid hajtás volt az RX igazi ütőkártyája a dízel konkurenciával szemben, de ma már egyáltalán nem számít különlegességnek, ha egy SUV-ban villanymotor is van a belső égésű mellett, szinte minden európai prémiummárka kínál ilyet. Ezek viszont kivétel nélkül konnektoros (plug-in) hibridek, amilyen viszont pont a hibrid szakértőnek tartott Lexus kínálatából hiányzott egészen tavalyig, amikor az NX 450h+ megjelent a piacon. Mivel az új RX is a kisebb testvér technikájára - vagyis a Toyota TNGA platformjára - épül, nem csoda, hogy a modellváltással már ő is

elérhető lett a nálunk zöld rendszámot érő hajtáslánccal,

ami egyébként ugyanaz, mint amit a Toyota RAV4-ben, illetve a Suzuki Across-ban is találunk. A másik új hajtáslánc, az 500h csúcsverzió teljesítmény-orientált turbós-hibridje viszont az RX privilégiuma, akárcsak a hozzá tartozó, menetdinamikát javító fejlesztések.

Hogy néz ki?

Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Lexus RX
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,

Mivel már az előző RX is igen futurisztikus megjelenésű volt, a jellegzetes vonásokat megtartották, de kicsit lágyítottak a markáns éleken, és javítottak az arányokon azzal, hogy a motorháztetőt megnyújtották (vagyis az A-oszlopokat hátrébb vitték), a karosszériát pedig alacsonyabbá és szélesebbé tették. Eddig csak a hűtőmaszk volt orsó alakú, most már az egész frontrész az, a mívesen kidolgozott rács csipkeszerű, finom átmenettel illeszkedik a lökhárítóba. De a laikusok számára mégsem ez a részlet, hanem a púpos orr és a csíkkal összekötött hátsó lámpák lesznek azok, amik könnyen megkülönböztethetővé teszik majd az elődtől.

Megelőzte a németeket

Nem sokan vannak tisztában vele, hogy a prémium SUV szegmenst a Lexus találta fel 1998-ban, amikor első generációs RX-szel megérkezett a piacra. A japán szabadidő-autó egy évvel előzte meg a BMW X5-öst, és négy évvel a Porsche Cayenne-t, illetve a Volvo XC90-est. Csak a Range Rover első két generációja, valamint a Jurassic Park mozifilmben debütált Mercedes ML volt hamarabb a piacon (utóbbi csak egy évvel), de ezek létraalvázas terepjárók, aszfaltozott úton nem mozognak olyan ügyesen, mint az önhordó karosszériás, személyautós menettulajdonságú SUV-ok. Abban is első volt az RX-sorozat, hogy már 2005-től, a második generációtól meg lehetett venni full hibridként, pedig ez akkoriban még legalább annyira szokatlan volt, mint ma egy dízelmotoros kisautó. Ezzel a hajtáslánccal az RX már Európában is népszerűvé vált azok körében, akik takarékos, de nem dízel prémiumautót akartak vásárolni.
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Lexus RX
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,

Bár a teljes hossz maradt 4,89 méter,

a tengelytávot 6 centivel megnyújtották,

ami tágasabb utasteret eredményezett. Ezt a hátsó tengely mögötti túlnyúlásból csípték le, de a csomagtartó az ügyesebb elrendezésnek és a helytakarékosabb hátsó futóműnek köszönhetően nem lett kisebb, továbbra is 612 literes. Nyújtott, hétszemélyes verzió ebből az RX-ből már lesz, viszont a Lexus állítólag hamarosan bemutat majd egy Toyota Highlanderre épülő új szabadidő-autót három üléssorral.

Milyen belül?

Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Lexus RX
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,

Tazunának nevezte el a Lexus az RX műszerfal-koncepcióját (a japán szó arra utal, ahogy a lovas a gyeplővel irányítja a lovát). Az volt a cél, hogy a vezető intuitívan, a lehető legkevesebb szem-, fej-, és kézmozgással irányíthassa az autót. Ennek megfelelően a műszerfal szinte körülöleli a vezetőt, a színes head-up display a szélvédőre vetíti az információkat, és megjeleníti azt is, hogy a kormányon lévő, többfunkciós kapacitív gombbal épp mit lehet állítani (a HUD nélküli verzióban rendes nyomógombok vannak a kormányon). Minden európai változatban széria az óriási, 14 colos érintőképernyő, ami nagy előrelépés az egérrel, majd tapipaddal vezérelhető régi infotaintment rendszerekhez képest, és nem csak a kezelhetőséget, hanem a sebességet tekintve is, az új processzor ugyanis 3,6-szor gyorsabb, mint a régi.

Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Lexus RX
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,

Egy Lexustól kimagasló anyagminőséget, kidolgozást és összeszerelést vár az ember, amit az RX hibátlanul teljesít még a finom tapintású vegán bőrrel is, legfeljebb abba lehet belekötni, hogy a műszerfalból

hiányzik a fantázia és az egyediség, szinte minden ugyanúgy néz ki, mint az NX-ben.

Viszont érezhetően tágasabb elöl és hátul is a testvérnél, és a magasabb kategóriát jelzi az is, hogy a csúcsfelszereltségnél még a hátsó ülések is elektromosan állíthatóak, fűthetőek és szellőztethetőek.

Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Lexus RX
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,

Ahogy az NX-ben, úgy itt is

elektromosak az ajtózárak kívül-belül,

aminek nem csak az az értelme, hogy kisebb erővel lehet nyitni az ajtókat az e-latch karral, hanem az is, hogy a kocsi nem engedi a nyitást, ha a holttér-figyelő hátulról érkező járművet vagy gyalogost érzékel. Viszont azt szokni kell, hogy a záráshoz nem tartozik megnyugtató kattanás, csak az irányjelző felvillanása jelzi, hogy már nyugodtan otthagyhatjuk az autót a parkolóban.

Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Lexus RX
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,

Ahogy ma egy elvárható, teljes a konnektivitás és állandó az internetkapcsolat (4 évig ingyen), a felhő-alapú navigáció már figyelembe veszi a friss közlekedési információkat, vannak online szolgáltatások és a kocsi szoftvere mobilneten keresztül, OTA-módon frissíti magát. Vezeték nélkül működik az Apple CarPlay, de az Android Autóhoz továbbra is kell a kábel, ami a 30 milliós árkategóriában szokatlan. A Lexus Link applikációval a távolból is kapcsolatba lehet kerülni az RX-szel, a plugin verziónál a töltést és a klímát is lehet vezérelni. Említést érdemel még a Hé, Lexus! felkiáltással életre kelthető digitális személyi asszisztens, ami a német márkák hasonló rendszereitől eltérően

magyarul is képes szóban kommunikálni.

Persze sok értelme nincs az ablakot a számítógéppel lehúzatni, vagy a klímát beállíttatni, de a gyerekek számára ez igen jó szórakozás.

Milyen motorokkal kapható?

Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Lexus RX
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,

Nincs már öblös V6-os, kizárólag négyhengeresként kapható az RX, ami az akusztikai élményt tekintve hátrány, de a hatékonyságot tekintve előny. Négyféle hajtáslánccal készül a japán SUV, de Európába csak a hibrideket hozzák, a 350-esnek hívott, hagyományos összkerékhajtású, elektromos segítség nélküli, 280 lóerős 2,4-es turbót nem.

Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Lexus RX
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,

Korábban csak egyféle öntöltő hibrid hajtás létezett az RX-hez, a 450h 3,5 literes V6-osa a villanymotorokkal együtt 313 lóerőt adott le, 7,7 másodperc alatt gyorsított 100 km/h-ra, az átlagfogyasztása pedig 7,6-8,0 liter volt. Jól mutatja a fejlődést, hogy az új RX-ből az egyetlen öntöltő hibrid, a 2,4 literes szívó négyhengeressel szerelt, összkerekes 350h a maga

249 lóerejével is alig lassabb a réginél (0-100 km/h: 7,9 mp), de a fogyasztása már csak 6,3-6,6 liter.

És ez nem csak WLTP adat, a rövid menetpróba tapasztalata alapján a valóságban is könnyen hozható, ami nem rossz egy 1,9 tonnás SUV-tól.

Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Lexus RX
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Lexus RX
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,
Autó teszt, Lexus, Lexus RX, SUV,

A második lépcsőfok a 450h+ jelzésű, 309 lóerős plug-in hibrid, ami abban különbözik a 350h-tól, hogy erősebbek a villanymotorjai és kapott a padlójába egy 18,1 kWh-s lítium-ion akkumulátort. 65 km-t tisztán elektromos üzemben is meg tud tenni, és akár 130 km/órás sebességgel is képes haladni így, persze akkor jóval kisebb a hatótáv. Az akkumulátort a 6,6 kW-os fedélzeti töltővel 2,5 óra alatt lehet újratölteni. Fontos megjegyezni, hogy akkor sem fogyaszt sokat az RX 450h+, amikor a nagy akkuja lemerül, ilyenkor ugyanis átvált öntöltő hibrid üzemmódra, mivel van benne egy kisebb, nikkel-metálhidrid akku is erre a célra. Olyan takarékos azért nem tud lenni ilyenkor, mint a 350h, mivel kb. 200 kilóval nehezebb nála.

A cikk nem ért véget, kattintson a második oldalra!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!