A Honda dekarbonizációs stratégiájában fontos szerepet kap a tüzelőanyagcella, a japánok nemrég jelentették be az első, Észak-Amerikában gyártott tüzelőanyag-cellás autót, a Honda CR-V e:FCEV szabadidő-autót, a május 20-án nyíló Las Vegas-i Advanced Clean Transportation Expo kiállításon pedig tüzelőanyag-cellás kamiont mutatnak be. Egy akkumulátoros-elektromos Peterbilt nyergesvontatót építettek át 3 darab személyautó-tüzelőanyagcellával, amelyet összesen 240 kW kimenő teljesítménnyel töltik a 120 kWh kapacitású puffer-akkumulátort, ami aztán a hajtómotor energiaellátását biztosítja, egy feltöltéssel a hatótávolság 644 km – az eredeti konstrukcióban a 400 kWh kapacitású akkumulátor 241 km-es hatótávolságot biztosít. A 37 273 kg-os össztömegből 12 918 kg a vontató és 24 355 kg a pótkocsi.