Összesen 11 alkalommal nyerte meg az Alfa Romeo a Mille Miglia közúti autóversenyt, az első trófeát 1928-ban szerezte meg Giuseppe Campari egy Alfa Romeo 6C 1500 Super Sport MMS-sel. Ez előtt tisztelegnek most a Giulia Quadrifoglio és Stelvio Quadrifoglio Super Sport limitált szériákkal, amelyek egyben a V6-os biturbóval szerelt modellek észak-amerikai búcsúját is jelentik. Ritkák lesznek ezek a modellek, hiszen a személyautóból 275, a szabadidő-autóból 175 példányon osztozik a világpiac.
Újratervezték a négylevelű lóherét mutató logót, amely 1923 óta hoz szerencsét a márka versenyautóinak és az utcai autók legerősebb változatait díszíti: a jelzés 101 éve alatt először váltottak fehér háttérről feketére. Ezenkívül még a karbon-túltengés határozza meg a modern autókat, a beltérben például sötétpiros karbon díszbetéteket használnak jól látható szövetmintázattal, a külső tükrök háza, a motorháztető, a küszöbborítások is karbonból készülnek, a Giulia esetén opciós a karbontető. A felniket – a személyautónál 19, a szabadidő-autónál 21 col átmérő – sötétszürkére fényezik, a karosszéria Rosso Etna, Nero Vulcano vagy a Giulia esetén Bianco Alfa színű lehet.
Kibővítették a digitális grafikát, a műszeregységnél a megszokott Evolved, Relax és Heritage mellett a limitált szériás autóknál Race megjelenés is választható, ennél középre kerül a nagy méretű fordulatszámmérő, ami mellett különféle teljesítmény-számok jeleníthetőek meg, például a motor aktuális teljesítménye. Az első fejtámlákra vörös cérnával kerül fel a Super Sport logó, fekete cérnával készítik a Limited Edition feliratot.
Az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Super Sport és az Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Super Sport hajtásáról a 2,9 literes V6-os biturbó gondoskodik 520 lóerővel, a személyautónál a hátsó kerekek hajtottak, a szabadidő-autó összkerékhajtást kap. Mindkét esetben a mechanikus Alfa Q2 differenciálzár javítja a teljesítményleadást a hátsó tengelyen, a felfüggesztés hangolását a korábbi GTA és GTAm modellekkel szerzett tapasztalatok alapján módosították. A megfelelő hangról az Akrapovič kipufogórendszer gondoskodik.
Az 1928-as Mille Migliát megnyerő Alfa Romeo 6C 1500 Super Sport MMS (Mille Miglia Speciale) esetén kompresszorral növelték meg az 1,5 literes, soros 6 hengeres teljesítményét 44-ről 84 lóerőre, a különösen könnyű karosszériát a Zagato műhely készítette. A 155 km/óra csúcssebességű sportkocsival Giuseppe Campari és szerelője, Giulio Ramponi 19 óra 14 perc alatt teljesítette az 1640 km-es Róma-Brescia-Róma távot, 84,128 km/órás átlagsebességgel.