Ugyanazt az alvázat, erőforrásokat és hajtásláncot használja az Isuzu MU-X terepjáró, mint a nálunk is megvásárolható D-Max pickup, de attól eltérő a megjelenés – most még nagyobbra nyílt az olló a felfrissített változat bemutatásával. Nagyobb lett a hűtőrács, élesebbek a LED-es lámpák, hátul az aktuális divatnak megfelelően összekötötték a lámpákat. Az új RS felszereltségnél fényes fekete díszeket, eltérő mintájú hűtőrácsot és 20 colos felniket adnak.
Bent már 7 colos kijelző van a műszeregységben, nagyobb teljesítményű a 9 colos érintőképernyőt használó fejegység, az ajtókárpitokban megnövelték a zsebek méretét. A körkamera-rendszer tudását memória segítségével kibővítették „átlátszó motorháztető” funkcióval. Nincs változás a motorkínálatban, az 1,9-es turbódízel 150 lóerős, a 3,0 literes turbódízel 190 lóerős, a váltó mindkét esetben 6 fokozatú automatikus, alapesetben csak a hátsó kerekek hajtottak, az RS-szinten adják az állandó összkerékhajtást.