Alig 4 év után véget ér az Extreme E tereprali-versenysorozat, átadja a helyét az Extreme H-nak, tehát az akkumulátoros-elektromos autók helyett a 2025-ös szezonban már tüzelőanyagcellás-elektromos autókkal versenyeznek a csapatok. De nem csak ez jelenti az eltérést az Odyssey 21-es buggyhoz képest, a Pioneer 25-össel izgalmasabbak lesznek a versenyek is, és a szponzoroknak is kedveznek.
Ahogy eddig, úgy a jövőben is azonos lesz a technikai tartalom, azonban a karosszéria elejét- és hátulját már szabadon alakíthatják a csapatok, tehát a szponzor autógyártó arculatához lehet igazítani a megjelenést. A felfüggesztésben állítható Fox-lengéscsillapítókat használnak, amelyeket a sofőrök saját ízlésükhöz állíthatnak, ami izgalmasabb küzdelmeket ígér. A 2,2 tonna tömegű Pioneer 25-ös 2 kg hidrogéngázt tud tankolni, a tüzelőanyagcella 75 kW kimenő teljesítményű, a hátsó kerekeket egy-egy 272 lóerős csúcsteljesítményű villanymotor hajtja, az 544 lóerővel 4,5 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásra képes a buggy – laza talajon! A 10 versenyes Extreme H versenysorozat 2025. áprilisában veszi kezdetét.