Rögtön 2, teljesen eltérő Lancia Ypsilon HF-et is fejlesztenek párhuzamosan, az utcai autó villanymotoros és 280 lóerős lesz (az eredeti bejelentéshez képest itt is találtak még 40 lóerőt…), a Rally 4 kategóriának megfelelően felépített versenyautó pedig az 1,2-es turbómotor 212 lóerős változatát kapja. Mindkét autó fejlesztésében kiveszi a részét a kétszeres rali-világbajnok Miki Biasion, aki mindkét trófeáját Lancia Delta Integrale-val szerezte.
Egyelőre csak a versenyautót tudta rendesen meghajtani, hiszen annak van már működőképes prototípusa, de az utcai autó hangolásához is igénybe veszik majd a segítségét. Mindkét Lancia Ypsilon HP 2025-ben debütál, de raliautónak ez már rögtön éles bevetést jelent majd. A Rally 4 szabályoknak megfelelően a 212 lóerős turbómotor 5 fokozatú, kézi kapcsolású váltón át hajtja az első kerekeket, sperrdifi is van.