2022 elején adott arról hírt a Toyota Research Institute, hogy megtanították driftelni a GR Supra alapján épített önvezető autójukat. Most fogták ezt az autót és a Stanford Engineering (a Stanford Egyetemen működő kutatóközpont) segítségével elérték, hogy már nem csak önmagában képes driftelni, hanem egy másik társával közösen – a versenyeken a nehézségi szint miatt a páros drift szokott lenni a csúcskategória. Ennél az elöl haladó határozza meg a követendő irányt, a második autónak ahhoz kell igazodnia. Az önvezető rendszernek tehát a túlpörgő hátsó kerékkel kell alkalmazkodnia a másik autóhoz, eközben egymással konfliktusban lévő adatokat/akciókat kell kezelnie.
Ráadásul nem egyforma a két autó, a Toyota Research Institute által épített Keisuke 700 lóerős, míg a Stanford Engineering által készített Takumi 520 lóerős – a Formula Drift szabályainak megfelelően végezték a szériaautók módosítását. Mindkét autó teljes értékű önvezető rendszerrel rendelkezik, extraként wifin keresztül tartják egymással a kapcsolatot. Másodpercenként 50-szer hoznak döntést az akciókról (gáz- és fékpedál-kezelés, kormánybeavatkozás), olyan paramétereket is figyelembe véve, hogy a túlpörgő abroncs tapadása hőmérséklet-függő. A kutatás továbbra is a gépjárművek biztonságának fejlesztését szolgálja, hiszen olyan vezetőtámogató rendszerhez vezethet, ami az emberi sofőr képességeit meghaladó beavatkozással képes elkerülni az ütközéseket.