Már 5 ajtósként is megvásárolható a Mahindra modernizált Jeepje

Fotó: Mahindra
Vágólapra másolva!
Teljesen új alvázra építették fel a Mahindra Thar Roxx nevű 5 ajtós terepjárót, amelynek megjelenése még mindig a Jeep-vonalat követi.
Vágólapra másolva!
Fotó: Mahindra

Nem egyszerűen megnyújtották a meglévő, 3 ajtós Mahindra Thar karosszériáját, a Thar Roxx nevű 5 ajtós változat teljesen új, merevebb alvázra épül, aminél 2850 mm-re nyújtották a tengelytávolságot. Alapvetően közúti járműnek szánják, a hátsó merevtengelynél Watt-rudazatot használnak a stabilizáláshoz, és hidraulikus ütközőbakokat használnak, ami teljes berugózáskor javítja a komfortot. Opciósan 19 colos felnik is elérhetőek, amelyekre 255/60 méretű terepmintás abroncsokat szerelnek.

Fotó: Mahindra

Azért a terepképességek se lebecsülendőek, az első terepszög 41,7°, a rámpaszög 23,9°, a hátsó terepszög 36,1°, a gázlómélység 650 mm. A 4Xplor összkerékhajtás fékezéses differenciálzárakat használ, terepjáráshoz lehet csökkenteni az elektronikus gázpedál érzékenységét, és laza talajon az ívbelső hátsó kerék fékezésével tudja csökkenteni a fordulókör átmérőjét az elektronika. A műszerfalon 2 darab 10,25 colos képátlójú képernyőt találunk, a középsőn különféle terepinformációk és az opciós körkamera képe is megjeleníthető.

Fotó: Mahindra

A Mahindra Thar Roxx 2,0 literes turbómotorral (6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval 162 LE/330 Nm, 6 fokozatú Aisin automatával 177 LE/380 Nm) vagy 2,2 literes turbódízellel (6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval 152 LE/330 Nm, 6 fokozatú Aisin automatával 175 LE/370 Nm), a kapcsolható összkerékhajtás feláras. 
 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!