2018-ban kezdte el a klasszikus Land Rover Defenderek felújítását és modernizálását a gyár, amelyet aztán újra és újra és újra elővettek limitált szériák kedvéért. Most annyi a változás, hogy folyamatosan rendelhető a modernizált, V8-as motorral szerelt terepjáró, amely állandó része lett a Works Bespoke szolgáltatásnak.
A Land Rover Classic Works Bespoke modellekhez a kiindulási alapot a 2012-2016 között gyártott példányok jelentik, amelyeknek a technikáját teljesen lecserélik. A motortérbe a JLR 5,0 literes V8-as szívómotorját (405 LE/515 Nm) szerelik, a váltó a ZF 8 fokozatú automatája, az összkerékhajtási rendszerhez nem nyúlnak. Nagy teljesítményű Alcon fékrendszert építenek be elöl 335 mm átmérőjű tárcsákkal és 4 dugattyús nyergekkel, hátul 330 mm-es tárcsát használnak. A gyár által kifejlesztett, módosított futóműhangolást adnak Eibach rugóstagokkal és Bilstein lengéscsillapítókkal.
Modern LED-es fényszórókat építenek be, új Recaro üléseken lehet helyet foglalni, amelyek kárpitozása passzol a műszerfaléhoz. A középkonzolra a Land Rover Classic Infotainment System-et építik be, amely klasszikus előlapot ad kihajtható 3,5 colos képátlójú érintőképernyővel. Nem olcsó a modernizált klasszikus Land Rover Defender, hiszen a 90-es kombi ára legalább nettó 190 000 font, a 110-es kombit nettó 199 000 fontért kínálják, míg a 7 személyes 110-es kombi nettó 204 000 fontról indul. Csak viszonyításként, a több mint 600 lóerős Defender OCTA ára adókkal együtt 145 300 font Nagy-Britanniában.