Másként rendhagyó arccal folytatja pályafutását a Citroën C4

Fotó: Citroen / Thomas ANTOINE
Vágólapra másolva!
A márkaarculathoz igazították a Citroën C4 megjelenését, a hibrid és elektromos változatokra koncentrálnak a motorkínálatban.
Vágólapra másolva!
Fotó: Citroen

Új márkajelzést kapott a Citroën C4-es, a fényszóró keskenyebb lett és felfelé mozdult, erősebb a vízszintes tagolás. A 18 colos Amber nevű felnik áramlástanilag optimalizált kialakítást kapnak. Amíg a C4-es hátulján fényes fekete betéttel kötik össze a lámpákat, amelyekben már vízszintesen világítanak a LED-csíkok, addig a lépcsős hátú C4 X esetén maradt a korábbi elrendezés. A színpaletta már 6 tagú a Manhattan-zöld és az Eclipse-kék érkezésével.

Fotó: Citroen / Thomas ANTOINE

Javítottak az első üléseken azzal, hogy átalakították a párnázást, középen sűrűbb (keményebb) habot használnak, jobban tartja a hátat az átalakított forma. Szériában adják a 7 colos műszeregységet használnak, opciós a fel-a-fejjel kijelző, a 10 colos központi érintőképernyőhöz új generációs fejegység tartozik gyorsabb működéssel, programozható csempéket tartalmazó menüvel, világnyelveken elérhető beszédvezérléssel. Vezetéknélküli telefoncsatlakoztatást kínál a távoli frissítéssel naprakészen tartható egység. Bővült a vezetőtámogató rendszerek száma és tudása.

Fotó: Citroen

Átalakult a Citroën C4 motorválasztéka, egyedüli benzinesként csak néhány piacon lesz elérhető a 130 lóerős benzines (8 fokozatú automata), a legtöbb helyen a 100 illetve 136 lóerős öntöltő hibrid (6 fokozatú duplakuplungos váltó) lesz a belépő, és továbbra is kétféle, 136 illetve 154 lóerős villanymotoros hajtás közül lehet választani. 2025 elejétől lesz választható az az adapter, amelynek segítségével a villanymotoros változatokat elektromos készülékek üzemeltetésére lehet használni.
 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!