A kis gépek után jövőre dobja piacra a Honda első akkumulátoros-elektromos sportmotorját, amelyet az EICMA kiállításon bemutatott EV Fun példáz. A középkategóriás benzines gépek teljesítményét nyújtja, töltésnél pedig az autóknál is használt CCS2 villámtöltőket is lehet majd használni. Fontos szempont a vezetési élmény, ezért könnyű akkumulátort választottak, városon belüli használatnál 100 km-t meghaladó hatótávolságot ígérnek a 2025-ben a kereskedésekbe kerülő gépnek.
A nagy méretű villanyrobogók piacára való belépőt előlegezi meg az EV Urban, amely a BMW CE 04 stílusú felépítéssel rendelkezik. Ez a gép legkorábban 2026-ban érkezik, ezért erről még annyi információt se árultak el, mint az EV Fun-ról, de a hardver és a szoftver együttműködéséből újfajta vezetési élményt ígérnek. Ez elmondható lesz a 2030-ig érkező, 30 darab elektromos Honda motorkerékpárról is.