Nagyon azon van a kaliforniai Karma Automotive, hogy kifejlessze a következő generációs modelljeit – amihez opcióként kínálja majd a hatótávnövelőt –, de addig is vissza nyúl Henrik Fisker örökségéhez, hiszen a Karma Revero alapján készít egy sportmodellt. Mindössze 30 példányt készítenek a Karma Invictus nevű szedánból, amelynél a karosszériát alumínium helyett karbonból készítik, Öhlis rugóstagokat használnak a felfüggesztésben, és a hátsó tengelyen 10 mm-rel szélesebb futófelületű abroncsokat használnak.
Az utastérben az art deco mintájú üléskárpit jelenti a változást, illetve hogy a küszöbburkolaton megjelenik a vásárló neve (vagy az általa kért felirat), a technikához nem nyúlnak, tehát marad a 2 hajtómotoros, 545 LE/745 Nm teljesítményű összkerékhajtás, a 28 kWh kapacitású akkumulátor 128 km-re elég, de van 1,5-ös hatótávnövelő is a fedélzeten, így a teljes hatótávolság egy feltöltéssel (benzin+áram) 578 km. Azt nem közölték, mennyivel könnyebb a Karma Invictus a kiindulási alapnál, de azt igen, hogy a 0-96 km/óra sprintet fél másodperccel gyorsabban teljesíti.