Úgy tűnik, vannak olyanok, akiknek semmi nem elég. Például a valaha volt legerősebb sorozatgyártású Mercedes modell, a 843 lóerő teljesítményű, 1400 Nm nyomatékú Mercedes-AMG GT 63 S E Performance valamiért kevés. Ezen kevesek biztos nagyon örülnek, hogy máris itt a megoldás, hiszen a bottropi székhelyű Brabus tuningcég megépítette a Rocket-sorozat eddigi legerősebb tagját, a pontosan 1000 lóerő rendszerteljesítményű Rocket 1000-est. És ehhez is komolyan vissza kell venni a motor tudásából.
A 4,0 literről 4,5 literre növelt lökettérfogat, új forgattyús mechanizmus, nagyobb turbófeltöltők, vastagabb csőből szerkesztett kipufogórendszer és kisebb ellenállású katalizátor segítségével építik át a belső égésű V8-as turbómotort, amely így önmagában 796 lóerőt és 1250 Nm-t képes leadni.
A plug-in hibrid hajtás 204 lóerős, kétfokozatú váltóval szerelt elektromos részéhez nem nyúlnak, de a rendszernyomaték így is 1820 Nm (!) lett, amit az összkerekes hajtáslánc – különösképp a kilencfokozatú Speedshift MCT sebességváltó – épségének megőrzése miatt 1620 Nm-re korlátozzák szoftveresen.
Ezek után nem csoda, hogy a 2,5 tonnás négyajtós kupénak a gyorsulás mindössze 2,6 másodpercig tart 0-100 km/h-ra, a 200 km/h 9,7 másodperc alatt megvan, de a 300 km/h-ig történő gyorsulás sem tart tovább 23,9 másodpercnél!!! A végsebesség elektronikusan korlátozott 316 km/óra.
A Brabus Rocket 1000-es indulóára nettó 452 ezer euró (176 millió forint), ezt még az ügyfél egyedi kívánságai növelhetik, az exkluzivitásról a 25 példányra korlátozott sorozatnagyság gondoskodik.