Schumi a "félig új" Ferrariban |
Ugyancsak lehetővé tenné az olaszoknak, hogy a 2001-es karosszériába új motort, váltót tegyenek, vagy fordítva, ami rendkívül rugalmas fejlesztést tenne lehetővé a következő szezonra. Az új elemeket büntetlenül lehetne újra és újra tesztelni, amíg csak hibátlanok nem lesznek.
Ellentétben a korábbi hírekkel, a Ferrari már nem tervezi a forradalmian új erőátviteli rendszer használatát, melyben a motor és a váltó egy egység lett volna. Michael Schumacher honlapján Willi Weber, a pilóta menedzsere a forradalmi újítást erősítgette egészen december végéig.
Ezért csodálkozott a német média, mikor Ron Dennis, a McLaren főnöke erre a rendszerre utalva csalással gyanúsított csapatokat. Ezzel együtt a Ferrari sebességváltóját még mindig könnyebbnek és gyorsabbnak tartják másokéinál.
A Ferrari szerdán, Fioranóban tesztelte az "építőblokkot", az F2002-es új kocsit pedig a februári bemutató után próbálják ki. A csapat még nem döntötte el, hogy már a melbourne-i idénynyitón az F2002-est használják-e, vagy a tavalyi modellt.
Korábban:
[stefano.nuovolacchi]