A Super Size Me című film bemutatását követően a gyorsétterem-lánc hallgatásba burkolózott. Ezen a héten azonban több millió dolláros reklámkampányt indítanak, hogy ellensúlyozzák a dokumentumfilm hatását. Az óriáscég három klipet forgatott le - egyet kifejezetten a filmszínházakba szántak -, amelyeket a héten kezdenek el vetíteni az Egyesült Államokban. A spotokban a Super Size Me módszereit kritizálják.
Az egyik kisfilmben Guy Russo, a cég ausztrál érdekeltségeinek feje lesz látható, aki egyenesen "ostobának" minősíti Spurlockot, amiért 30 napon keresztül reggel, délben és este is az étteremlánc üzleteiben vásárolt ennivalót.
"Senki sem étkezik McDonald's-ban háromszor egy nap, és senkinek sem lenne szabad" - nyilatkozta Russo. "Meglátásunk szerint a McDonald's termékei tökéletesen beilleszthetőek egy kiegyensúlyozott étrendbe."
"Amit Mr. Spurlock művelt, az nem volt más, mint, hogy megduplázta a napi kalóriabevitelét, szándékosan nem mozgott, túl sokat evett, és teljességgel felelőtlenül viselkedett."
A Super Size Me Ausztráliában minden idők legnézettebb dokumentumfilmjeként debütált a mozikban, minden korábbi bevételt felülmúlva. A filmben Spurlock egy hónapig tartó kísérlete során elmondja, hogy 13,5 kilogramm cukrot és 5,5 kilogramm zsírt fogyasztott el, s hogy testsúlya 11,25 kilogrammal gyarapodott.
Az ausztrál McDonald's az első, amelyik reklámkampánnyal küzd a filmes alkotása ellen. Bár az óriáscég eddig hallgatásba burkolózott, egy felmérés kimutatta, hogy a potenciális vásárlók úgy érezték, hogy ezzel a cég beismeri Spurlock vádjait.
"Már néhány éve komolyan foglalkozunk a túltápláltság jelenségével" - tette hozzá Russo, amellyel a saláták és zsírszegény reggeli menük bevezetésére célzott.