Mint arról az [origo] korábban beszámolt, a 42 éves színész-rendező új filmjének óriásplakátján ő maga volt látható, filmbéli partnernőjével, Chloë Sevignyvel együtt, amint a színésznő éppen előtte térdel, félreérthetetlen pózban. A The Brown Bunny-ban az orális szexet ábrázoló jelenet vágás nélkül látható, s a film soundtrack-albumának borítóján is ez látható.
A Los Angelesben feltűnt óriásplakát általános megdöbbenést és felháborodást keltett, s többen tiltakoztak ellene. A hirdetést megjelentető reklámügynökséget többen felkeresték, s követelték, hogy távolítsák el azt. A Regency Outdoor Advertising nevű cég végül a mai nappal eleget tett a felszólításoknak.
Gallo a Reutersnek adott szerdai nyilatkozatában elmondta, hogy a plakáton látható jelenetnek azt az üzenetet kellett volna közvetítenie, hogy a film egy "kifinomult, felnőtteknek szóló alkotás". Meglátása szerint a poszter nem a film ellenzőire, hanem éppen ellenkezőleg, a The Brown Bunny rajongóira volt kihegyezve.
A film története egy motorversenyzőről szól, aki az USA-n keresztül utazik Kaliforniába, miközben a szerelmet keresi. A 2003-as cannes-i filmfesztiválon bemutatott alkotástól a kritikusok nem voltak elragadtatva. Az Egyesült Államok legnépszerűbb filmkritikusának tartott Roger Ebert szerint Gallo műve elképesztően unalmas volt. A későbbiekben újravágott változatot azonban már nem ítélték el ennyire a szakmabeliek.