A When a Stranger Calls című horror-remake kiütötte a nyeregből a ronda nevelőnőket: a Gagyi mami 2 és a Nanny McPhee - A varázsdada a toplista második, illetve harmadik helyére csúszott vissza. A horrorfilmben egy ismeretlen telefonáló terrorizál egy bébiszittert, aki egyedül vigyáz két kisgyerekre egy hatalmas házban. A 15 millió dollárból készült film - amelyből dicsérő kritikákra nem számítva sajtóvetítést sem rendeztek - a várakozásokat felülmúló 22 milliót söpört be a hétvégén. Vezető pozícióját nem valószínű, hogy a továbbiakban is meg fogja őrizni; az ilyen jellegű filmek közönségének nagy része általában az első hétvégén megnézi a filmet, aztán rendszerint nagy visszaesés tapasztalható a látogatottságban.
A múlt hétvégén nagyon jól nyitó Gagyi mami 2 13,4 millió dolláros bevételt tudhat most magáénak, a Nanny McPhee pedig 9,9 milliót hozott a második hétvégéjén. Utóbbi eredmény csak 32%-os esést jelent a nyitó hétvége óta, igaz, azóta jóval több moziban elkezdték vetíteni a filmet.
A múlt héten kihirdetett Oscar-jelölések nem hagyták hidegen a mozilátogatókat: a 8 díjra jelölt Brokeback Mountain, melyet már december közepén bemutattak az Egyesült Államokban, hirtelen felugrott a bevételi lista negyedik helyére. Ez persze annak is köszönhető, hogy a fokozott érdeklődésre számító forgalmazó 1654 moziról 2089 mozira növelte a vetítések helyszíneinek számát. 5,7 milliós hétvégéjével együtt a mindössze 14 millióból készült Brokeback Mountain összbevétele már nagyjából 60 millió dollár.
Az Oscar-jelölések mellesleg a Johnny Cash életéről szóló A nyughatatlan-nak sem ártottak: miután Joaquin Phoenixt és Reese Witherspoont a legjobb férfi, illetve női alakítás díjára jelölték, a film három helyet ugrott fel a bevételi listán a 9. helyre. A 12 hete műsoron levő alkotás összbevétele eddig 110 millió dollár.
Az ötös toplistát a múlt heti ötödik helyét megtartó Pirosszka zárja 5,3 milliós bevétellel. Az Underworld: Evolution pedig a hatodik helyre szorult, és a bemutató harmadik hetében 52,8 milliós összbevételnél tart.