The Perfect Family (Anne Renton)
Egyáltalán nem tetszik. Miért vannak fejjel lefelé? Semmi értelme. Kathleen Turner tényleg így néz ki már, vagy megszaladt a grafikus keze?
- - -
Prometheus (Ridley Scott)
Sötét űrbéli veszedelem! Ez főleg a betűközön látszik a címben: jó távol vannak egymástól.
- - -
Killer Joe (William Friedkin)
A kalap miatt mondom, hogy ez vicces lesz.
- - -
Madea's Witness Protection (Tyler Perry)
Sajnos engem ez a Gagyi Mami-ra emlékeztet.
- - -
The Possession (Ole Bornedal)
Hátborzongató. Erős a kép, a színek, meg az is, hogy rá van írva, hogy igaz történet alapján. A címfeliratban már olyan sokszor eljátszották ezt a félig lekopott, keresztben áthúzott effektet. Például az Alkonyat-filmeknek is valami ilyesmi volt.
- - -
Beast (Christoffer Boe)
Gyönyörű.
- - -
Une éducation norvégienne (Jens Lien)
Jófajta skandináv. Fantasztikusan ötletes, sokatmondó és fantáziadús. A fotó is vicces és a fontok is nagyon jók.
- - -
Vous n'avez encore rien vu (Alain Resnais)
Nem mondhatnám, hogy felkeltette az érdeklődésemet. Kábé mintha egy bábszínház előadása lenne. Ilyen fontokat akkor használok, amikor eredeti akarok lenni. Uncsi.
- - -
Faust (Alexander Sokurov)
A csajnak jó középkori arca van. Tetszik, nem láttam még ilyen festményszerű plakátot. De a pasi sajnos nem szimpi, ijesztően őrült a tekintete. Biztos nem nézném meg ezt a filmet, ha nem erőltetné valaki.
- - -
Ich bin eine Terroristin (Valérie Gaudissart)
Tetszik az ellentmondás az összkép és a cím között. Meg szép színes is, én azt szeretem.
- - -
Inside (Andrés Baiz)
Borzasztóan átlagos. Ez valami horror? Nem rémisztő. Nincs érdekes pontja ennek a képnek. És az effekt azokon a fontokon?! Jézus.
- - -
Journal de France (Claudine Nougaret és Raymond Depardon)
Jó a kompozíció meg a színek. Olyan modern. Mint egy 2005-ös osztrák magazin.
- - -
Marley (Kevin McDonald)
Klisé. Bár elég nehéz egy Bob Marleyról szóló filmhez mást elképzelni. Örüljünk, hogy legalább nem raktak jointot a szájába.
- - -
Ruby Sparks (Jonathan Dayton és Valerie Faris)
Ötletes, de a kép a párról elég szerencsétlen. Béna a ruhájuk, és valahogy rossz pillanatban kapták le őket. Mintha én csináltam volna a telefonommal, nem egy profi fotós.
- - -
To Rome With Love (Woody Allen)
Elég sima, de illik Woody Allenhez. Ilyen plakátot nem tudnék elképzelni senki mástól. Semleges érzést hagy bennem, de biztos megnézném.
- - -
Excision (Richard Bates Jr.)
Ez elég figyelemfelkeltő. Az ilyen vörös-fekete-fehér kontrasztok mindig működnek. Szívesen megnézném közelebbről ezt a plakátot, jó lenne tanulmányozni a részleteit.
- - -
A Common Man (Chandran Rutnam)
A plakát is elég commonra sikerült, ennyiben jól tükrözi a címet. Mi a szösz az a kis figura ott az M betűk között? A szlogennek se hiszek. És megint ezek a koptatott betűk.
- - -
People Like Us (Alex Kurtzman)
Ez olyan, mint egy NIVEA-reklám
- - -
Post Tenebras Lux (Carlos Reygadas)
Teljesen semmitmondó. Szürke, művészies. Vajon mit néz az a lány?
- - -
Sin City 2 (Robert Rodriguez és Frank Miller)
Nem olyan béna, mint első ránézésre tűnik. Tetszik, ahogy a szájból gomolyog ez a furcsa füst. Ötvenes évekbeli képregény-érzés. Itt is működik a fekete-fehér-piros, de tényleg elfelejthetnék most már ezejet a koptatott betűket.
- - -
Holdfény királyság (Wes Anderson)
Üdítő a sok borzadály között egy ilyen gyöngyszem. Minden arc egyenként is remek, és az összhatás is szuper. Lehet látni a karaktereket a fejükön. Ütős fotó, különlegesen szép fontok, eleven színek, gyönyörű kompozíció. Ezt nagyon volna kedvem megnézni.