Ötvenöt éves korában meghalt Harris Savides, amerikai operatőr, aki olyan rendezőkkel dolgozott együtt, mint Gus Van Sant, David Fincher és Sofia Coppola. Savides operatőri pályája videoklipekkel és reklámokkal kezdődött, ő fényképezte többek közt Michael Jackson Scream-jének, Madonna Rain-jének, a Nine Inch Nails Closer-jének, az R.E.M. Everybody Hurts-ének és a Rolling Stones Like a Rolling Stone-jának a klipjét.Harris Savides és Sofia Coppola a Made in Hollywood forgatásánAz első nagyjátékfilmes munkája az Alec Baldwin főszereplésével készült, '96-os Zsaruvér volt. Ezt követte David Fincher Játsz/má-ja, majd később A zodiákus-t is ő vette fel. Legtöbbször Gus Van Santtel dolgozott együtt, összesen hat filmjét fényképezte, a Fedezd fel Forrestert! című drámát, majd a Gerry-t, az Elefánt-ot, Az utolsó napok-at, a Milk-et és a tavalyi A nyugtalanság korá-t.Ő volt Noah Baumbach Margot az esküvőn és Greenberg című filmjének operatőre, és ő fényképezte Sofia Coppola Made in Hollywood-ját (eredeti címén: Somewhere) és az idén leforgatott Bling Ring-jét is. Utóbbi lett Savides utolsó munkája.Michael Pitt Az utolsó napok című filmbenSavides alapelve az volt, hogy a világításnak és az operatőri munkának természetesnek kell lennie, és nem szabad előtérbe tolakodnia. Az Interview magazinnak 2008-ban így nyilatkozott erről: "Amikor fiatalabb voltam, az olyan nagyon erősen bevilágított filmek tetszettek, mint a Szárnyas fejvadász. De most már a természetesebb dolgokat kedvelem, nem is tudom, miért. Nem jó, ha az emberek megnéznek egy filmet, és a világítást látják, az túlságosan fotószerű. Szerintem egy film sosem néz ki csodálatosan, ha az ember azon erőlködik, hogy csodálatosan nézzen ki."