Április 15-én két film debütál a streamingszolgáltatáson, az egyik Gazdag Gyula Társasutazás című 1984-as dokumentumfilmje, a másik pedig a Köbli Norbert forgatókönyvíró és Fazakas Péter rendező nevével fémjelzett Árulók, amiben
1984-ben járunk a szovjet megszállás alatt lévő Magyarországon.
A Sztarenki Dóra által megformált Illés Tatjána szeretné színre vinni az apja, Illés Béla (Hegedűs D. Géza), egyik főművét, amit még az egyetemen írt. A színdarab központjában Guszev áll, egy cári tiszt, akit fel is keresnek a Szovjetunióban, hogy még többet tudhassanak meg róla, de a látogatás alkalmával a tiszt nem kommunista lévén gyanússá válik az apának.
Április 22-én mutatják be a FILMIO kínálatában az Eszkimó asszony fázik című filmet Xantus János rendezésében, amiben
Mariért, akit a csodálatos Méhes Marietta alakít, két férfi versenyez. A férje, a süketnéma állatkerti gondozó (Lukáts Andor) és az ismert zongoraművész Laci (Bogusław Linda).
A film egyik érdekessége, hogy Méhes Marietta a nyolcvanas években egy sajátságos ikon volt, az avantgárd körök ismert figurája, aki a filmben nagyrészt önmagát alakítja.
Szintén 22-én debütál A martfűi rém: a 2016-ban bemutatott magyar pszichothiller alapkövét a martfűi rém adta, aki kéjvágyból követte el gyilkosságait.
Az ügy már a 70-es években foglalkoztatta Sopsits Árpád rendezőt, de az ügy politikai vonatkozásai miatt akkor még esélye sem lett volna elkészíteni a filmet.
Április 29-én kerül fel a filmtárba a Kölyök Tőröcsik Mari főszereplésével, valamint a 2018-as Paraziták a paradicsomban. Utóbbi őrültekházába illő történetének vezérfonalát Betti (Marozsán Erika) és Ringó (Kovács Krisztián) házassága adja, aminek a fő konfliktusa Ringó autóbalesete, aminek következtében lebénult.
Az őrület akkor kezdődik el igazán, amikor bekerül a képbe a Rába Roland által megformált Mulcser, aki a balesetet okozta, és ráerőlteti magát a párra, hogy segíthessen.