1/18Új szín a Zafírkék gyömgyház, amely háromrétegű fényezést kap, aminek telítettebb színárnyalat és cukorkára emlékeztető, áttetsző csillogás az eredménye
Új szín a Zafírkék gyömgyház, amely háromrétegű fényezést kap, aminek telítettebb színárnyalat és cukorkára emlékeztető, áttetsző csillogás az eredménye
1/18A függőlegesen álló LED-es fényszórók L-alakú nappali fényeket kaptak
A függőlegesen álló LED-es fényszórók L-alakú nappali fényeket kaptak
1/18A vízszintes, körkörös vonalak hangsúlyozása miatt hátsó kilincsek visszakerültek a hagyományos helyükre, így a gyerekek is könnyebben elérik őket
A vízszintes, körkörös vonalak hangsúlyozása miatt hátsó kilincsek visszakerültek a hagyományos helyükre, így a gyerekek is könnyebben elérik őket
1/18A csomagtartó maradt szerény, 265 literes, viszont a rakodóperem 11 milliméterrel alacsonyabb, mint az előző Swiftnél
A csomagtartó maradt szerény, 265 literes, viszont a rakodóperem 11 milliméterrel alacsonyabb, mint az előző Swiftnél
1/18Sokat dolgoztak a mérnökök a légellenállás csökkentésén, az alapáras tetőszpojler és az új, 16 colos alufelnik formája is ezt a célt szolgálja
Sokat dolgoztak a mérnökök a légellenállás csökkentésén, az alapáras tetőszpojler és az új, 16 colos alufelnik formája is ezt a célt szolgálja
1/18Olcsó, kemény műanyagokból épül fel a modern formájú, kéttónusú műszerfal. Kétzónás klíma, elektromos kézifék és digitális műszerfal-kijelző továbbra sincs, de nem is hiányoznak
Olcsó, kemény műanyagokból épül fel a modern formájú, kéttónusú műszerfal. Kétzónás klíma, elektromos kézifék és digitális műszerfal-kijelző továbbra sincs, de nem is hiányoznak
1/18Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift (2024)
1/18A motorkerékpáros hagyományok miatt hangsúlyosabb a fordulatszámmérő, ráadásul 8000-ig kalibrálták
A motorkerékpáros hagyományok miatt hangsúlyosabb a fordulatszámmérő, ráadásul 8000-ig kalibrálták
1/18Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift (2024)
1/18Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift (2024)
1/18Puha tömésűek és minimális oldaltartásúak a magasra tett ülések, de nem kényelmetlenek és az ülőlapjuk sem rövid
Puha tömésűek és minimális oldaltartásúak a magasra tett ülések, de nem kényelmetlenek és az ülőlapjuk sem rövid
1/18Nem változtak a belső méretek. Hátul a lábtér nem túl bő, de a fejtérre nem lehet panasz
Nem változtak a belső méretek. Hátul a lábtér nem túl bő, de a fejtérre nem lehet panasz
1/18Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift (2024)
1/18Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift (2024)
1/18Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift (2024)
1/18Szinte lötyög a motortérben a kis 1,2-es, amely ezúttal csak három hengerrel rendelkezik
Szinte lötyög a motortérben a kis 1,2-es, amely ezúttal csak három hengerrel rendelkezik