Az év első két hónapjában még jelentős visszaesés volt a nyugat-európai autó eladásokban, a csökkenés februárban 3,5 százalékos, januárban 7 százalékos volt az egy évvel korábbihoz képest. Az első negyedévben 3,8 millió új autót értékesítettek Nyugat-Európában, 2,4 százalékkal kevesebbet, mint a tavalyi év első negyedévében.
Az ACEA forgalomba helyezési kimutatása szerint a Volkswagen márka modelljeiből 7,3 százalékkal kevesebb állt forgalomba márciusban, mint tavaly márciusban, míg az Audi modellek értékesítése stabil maradt, a Seat pedig 14 százalékos növekedést ért el.
Csökkenést szenvedett el a DaimlerChrysler és a BMW is. A DaimlerChrysler forgalmának 0,6 százalékos mennyiségi visszaesésén belül a Mercedes modellek forgalma 1,2 százalékos javulást ért el, míg a Chrysler és a Smart jelentősen visszaesett. A BMW összességében 2,2 százalékkal kevesebb autót adott el márciusban. A BMW modellek értékesítése 5,7 százalékkal esett vissza, ugyanakkor a Miniből 15,6 százalékkal többet adtak el.
Kiugróan javított eladási adatain a PSA Peugeot-Citroen, amely márciusban 226 863 új autót adott el Nyugat-Európában, 7,5 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A Renault forgalma 3,0 százalékkal, a FIAT értékesítése pedig2,4 százalékkal esett vissza.
A Ford csoportszinten 3,0 százalékkal növelte eladásait, és a japán autógyártók is gyorsan, átlagosan 7,5 százalékkal bővítették az eladási számaikat Nyugat-Európában márciusban. A hónap csúcstartója a dél-koreai KIA volt, amely az egy évvel korábbihoz képest 64,2 százalékkal növelte eladásait Nyugat-Európában.