A Libri Online 50 százalékos forgalomnövekedést könyvelhetett el 2002 augusztusa óta, amelynek több mint a fele az őszi-karácsonyi szezonban keletkezett. Érdekes módon az iskolakezdés nem hozott különösebb növekedést a cégnek, ami elsősorban azt jelzi, hogy a tankönyvek jelentős részét még mindig az iskolák rendelik meg amelyek a hagyományos beszerzési csatornákat használják.
A Fotexnet forgalma a cég működésének 3 éve alatt folyamatosan, körülbelül évi 150 százalékkal bővült és a következő évre hasonló eredményt várnak. Az internetes áruház legkeresettebb árui változatlanul a műszaki cikkek, könyvek, CD-k és DVD-k. Az informatikai cikkek kereskedelmével foglalkozó E-bolt éves forgalma mintegy 80 százalékkal bővült, amit az internetezők korösszetételének megváltozásával magyaráznak a cég képviselői: a kilencvenes évek diákjainak nagy része ma már dolgozik, nekik már természetes az internet.
A következő évekre a jelenlegivel megegyező vagy annál dinamikusabb forgalomnövekedést prognosztizálnak a kereskedők. Az internetezők gyarapodását várják a Sulinet Expressztől, valamint a távközlési piaci verseny intenzitásának általuk remélt erősödésétől.