A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMárton Anna
09:00VívásAnna Marton-Katherine Paredes
HUNPusztai Liza
11:15VívásLiza Pusztai-Michela Battiston
HUNSzűcs Luca
11:15VívásMartina Criscio-Luca Szucs
HUNKovács Richárd
12:20ÖkölvívásHarrison Garside-Richard Kovacs
HUNDósa Dániel
13:05VívásDaniel Dosa-Abdelrahman Tolba
HUNMagyarország
20:05VízilabdaMagyarország-Kanada
HUNMagyarország
21:00KézilabdaArgentína-Magyarország
NyílNyíl

A gyakori netezők 37 százaléka vásárol is a hálón

Vágólapra másolva!
A gyakori, hetente többször internetezők több mint egyharmada, 37,1 százaléka rendelt már valamilyen terméket vagy szolgáltatást az interneten keresztül - derül ki az NRC Piackutató Kft. és a TNS Gazdasági és Társadalmi Marketing Tanácsadó Kft. közös kutatásból.
Vágólapra másolva!

A NetMonitor nevű kutatásban megkérdezettek csekély hányadának, mindössze 1,1 százalékának volt inkább negatív, míg 28,3 százalékának inkább pozitív tapasztalata a vásárlás kapcsán.

Bevásárlóközponthttp://vasarlas.origo.hu/

A válaszadók több mint fele már vásárolt az internet segítségével, ami a rendeléstől annyiban tér el, hogy ez esetben a fizetés is online módon történik. A kutatás szerint ez az arány azért ilyen magas, mert az olyan, néhány száz forintos rendelés-vásárlás, mint például a csengőhang letöltés is ebbe a kategóriába tartozik.

Az online vásárlás lehetőségeit kihasználók közül a legtöbben, 52,3 százalékos arányban könyvet vásároltak az interneten.A kutatás szerint a vevők mintegy 30 százaléka már vásárolt vagy rendelt a neten hardvert, szoftvert, CD-t, kazettát, videokazettát, szórakoztató elektronikai cikkeket és háztartási eszközöket. Szintén jelentős azok száma, akik a színház-, vagy mozijegyet, élelmiszert, italt és újság vagy folyóirat előfizetést vettek.

Az internetezők szerint az online vásárlásnál a legfontosabb szempont sorrendben a biztonság, az árkedvezmények, a gyorsaság és a kényelem.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!