A társaság vezetői - a hatvanas évek legendás üdítőitalának az emlékét felelevenítve - egy legalább 20 százalékos gyümölcstartalmú szénsavas üdítőital gyártását határozták el. Mint Szalay Attila ügyvezető elmondta: az eredeti üdítőital két deciliteres csatos üvegben, málna, narancs és citrom ízesítéssel került forgalomba. Ebből egyelőre a cég a narancsosat gyártja, amit másfél literes palackban hoznak forgalomba, a címkén azonban az eredeti betűformában olvasható majd a márkanév. Az rt. tervei között szerepel a termékcsalád bővítése és kisebb űrtartalmú palackok forgalmazása is.
Az 1990-ben létrehozott társaság fő profilja az ásványvíz gyártás. A Csány környéki kutak hozamából elsősorban nagy áruházláncok saját márkajelzésű palackjait töltik meg, az idén összesen 35 millió liter ásványvízzel és üdítő itallal. A társaság - az 1999-es 250 millió forint árbevétellel szemben - az elmúlt évben már 600 millió forintot ért el, az idei terv több mint egymilliárd forint.
A számítások szerint ebből 2001-ben 60-70 millió forint nyeresége származik a hazai magánszemélyek által jegyzett, összességében 70 dolgozót foglalkoztató társaságnak. A tulajdonosi kör megegyezik a cég menedzsmentjével.
(MTI)