A T-Online vesztesége közel 10 millió euróval marad el az elemzők által várt 65,2 millió eurótól, illetve az első negyedévi 66,4 milliós üzemi veszteségtől. A csökkenés nagyrészt annak tudható be, hogy a veszteséget termelő átalánydíjas, telefonos kapcsolatot már nem kínálja ügyfelei számára a cég. Ugyanakkor közölték azt is, hogy a már megkötött szerződések miatt ebben az évben még további veszteségekkel jár az említett kapcsolat üzemeltetése.
A T-Online ügyfeleinek száma az utóbbi egy évben 45 százalékkal emelkedett, és elérte a 9,2 milliót, árbevétele pedig 53 százalékkal 539 millió euróra nőtt.
A T-Online elektronikus kereskedelemből és az oldalain feladott hirdetésekből származó bevételei a második negyedévben 36,6 millió euróra emelkedtek az első negyedévi 31,3 millióról. A társaság azt tervezi, hogy 2004-ig az összbevételen belül 30 százalék fölé emelkedik a fent említett forrásokból származó bevétel.
Néhány elemző megkockáztatja, hogy a fejlemény az internet-szolgáltatókkal kapcsolatos tőzsdei hangulat általános, pozitív irányú változását vetíti előre, mások azonban óvatosabbak, és korántsem biztosak benne, hogy tartós trendről van szó.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat: