A londoni Lloyds TSB bank több ezer ügyfelét levélben értesíti, hogy egy reklámkampány során hitelkártya-adataikat valószínűleg rossz címekre küldte el - írja a BBC.
A fatális hiba a pénzintézet egyik biztosítási konstrukciójának hirdetésekor történt, amelyben a Lloyds mintegy 4 ezer ügyfelének levélben ajánlotta a szolgáltatást.
A levélben névvel, címmel és hitelkártya-adatokkal ellátott űrlapokat küldtek el. Sok ügyfél azonban időközben elköltözött a banknak eredetileg bejelentett lakhelyéről, ezért idegenek kezébe kerülhettek az adatok.
A pénzintézet ezzel megsértette a brit adatvédelmi törvényt - állapítja meg a BBC. A Lloyds TSB bejelentette, hogy emberi mulasztás történt, és a közeljövőben minden érintett ügyfelét értesíti arról, hogy a hitelkártyájuk biztonsága veszélybe kerülhet.
A bank közölte továbbá, hogy ügyfeleinek új hitelkártyákat biztosít, és a hibából eredő összes költséget megtéríti.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat: