A Lloyds TSB bank kiadta ügyfelei adatait  

Vágólapra másolva!
Egy biztosítási termékének reklámkampányakor tévedésből rossz címekre küldte ügyfelei adatait a brit Lloyds TSB bank. A 4 ezer ügyfélnek kiküldött hirdetésben névvel, címmel és hitelkártya-adatokkal kitöltött űrlapok voltak, azonban sok címzett időközben más lakhelyre költözött, így illetéktelen kezekbe kerültek az információk. A Lloyds bejelentette, hogy emberi mulasztás történt.
Vágólapra másolva!

A londoni Lloyds TSB bank több ezer ügyfelét levélben értesíti, hogy egy reklámkampány során hitelkártya-adataikat valószínűleg rossz címekre küldte el - írja a BBC.

A fatális hiba a pénzintézet egyik biztosítási konstrukciójának hirdetésekor történt, amelyben a Lloyds mintegy 4 ezer ügyfelének levélben ajánlotta a szolgáltatást.

A levélben névvel, címmel és hitelkártya-adatokkal ellátott űrlapokat küldtek el. Sok ügyfél azonban időközben elköltözött a banknak eredetileg bejelentett lakhelyéről, ezért idegenek kezébe kerülhettek az adatok.

A pénzintézet ezzel megsértette a brit adatvédelmi törvényt - állapítja meg a BBC. A Lloyds TSB bejelentette, hogy emberi mulasztás történt, és a közeljövőben minden érintett ügyfelét értesíti arról, hogy a hitelkártyájuk biztonsága veszélybe kerülhet.

A bank közölte továbbá, hogy ügyfeleinek új hitelkártyákat biztosít, és a hibából eredő összes költséget megtéríti.

(Üzleti Negyed)

Ajánlat:

Lloyds TSB


Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!